Mennyibe került a Pick szalámi 1931-ben?
Forrás: Saját gyűjtemény Mikor a Pick dinasztiában Márkon volt a sor, hogy vezesse a legendás máig ikonikus szalámi gyárat az nem most volt. Azonban a marketing tudása még a mai nap is telitalálat lenne, hisz okosan a szezonalitásra figyelve indította el a húsvéti kampányát, amelyet okosan levelezőlap formájában terjesztett, így el is érte Enyed Illésné úrnőt Kecskeméten, hogy figyelmébe ajánlhassa az időszakos újdonságokat és a sztenderd árukészletet. Forrás: Saját gyűjtemény A képeslap 4 lapból áll, melynek a 3. lapján ad bővebb információt az időszakos újdonságokról, és persze az aktuális árakról. Forrás: Saját gyűjtemény Az utolsó lapon, pedig a kedves ügyfél meg teheti a rendelést, amelyet akár postafordultával is a Pick tudtára adhatta, hogy mire van igénye, legyen az szalámi, zsír, szalonna végül, de nem utolsó sorban szegedi lévén a világhírű paprikát (nem kevesebb, mint 4 kategóriát különböztettek meg) is be lehetett szerezni nála. Forrás: Saját Gyűjtemény Ha tetsz...
Megjegyzések
Megjegyzés küldése