Mennyibe került a Pick szalámi 1931-ben?

 

Forrás: Saját gyűjtemény

Mikor a Pick dinasztiában Márkon volt a sor, hogy vezesse a legendás máig ikonikus szalámi gyárat az nem most volt.

Azonban a marketing tudása még a mai nap is telitalálat lenne, hisz okosan a szezonalitásra figyelve indította el a húsvéti kampányát, amelyet okosan levelezőlap formájában terjesztett, így el is érte Enyed Illésné úrnőt Kecskeméten, hogy figyelmébe ajánlhassa az időszakos újdonságokat és a sztenderd árukészletet.

Forrás: Saját gyűjtemény

A képeslap 4 lapból áll, melynek a 3. lapján ad bővebb információt az időszakos újdonságokról, és persze az aktuális árakról.

Forrás: Saját gyűjtemény

Az utolsó lapon, pedig a kedves ügyfél meg teheti a rendelést, amelyet akár postafordultával is a Pick tudtára adhatta, hogy mire van igénye, legyen az szalámi, zsír, szalonna végül, de nem utolsó sorban szegedi lévén a világhírű paprikát (nem kevesebb, mint 4 kategóriát különböztettek meg) is be lehetett szerezni nála.

Forrás: Saját Gyűjtemény


Ha tetszett a cikk, kérem maradjon még a honlapon és böngésszen kedvére a RégiReklámok között.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy budapesti vendéglátós, aki minden területen jelen volt az 1920-as években.