Mennyibe került a Pick szalámi 1931-ben?
Mikor a Pick dinasztiában
Márkon volt a sor, hogy vezesse a legendás máig ikonikus szalámi gyárat az nem
most volt.
Azonban a marketing tudása még a mai nap is telitalálat lenne, hisz okosan a szezonalitásra figyelve indította el a húsvéti kampányát, amelyet okosan levelezőlap formájában terjesztett, így el is érte Enyed Illésné úrnőt Kecskeméten, hogy figyelmébe ajánlhassa az időszakos újdonságokat és a sztenderd árukészletet.
A képeslap 4 lapból áll,
melynek a 3. lapján ad bővebb információt az időszakos újdonságokról, és persze
az aktuális árakról.
Az utolsó lapon, pedig a
kedves ügyfél meg teheti a rendelést, amelyet akár postafordultával is a Pick
tudtára adhatta, hogy mire van igénye, legyen az szalámi, zsír, szalonna végül,
de nem utolsó sorban szegedi lévén a világhírű paprikát (nem kevesebb, mint 4
kategóriát különböztettek meg) is be lehetett szerezni nála.
Ha tetszett a cikk, kérem maradjon még a honlapon és böngésszen kedvére a RégiReklámok között.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése